Ariana Grande, The Weeknd - off the table (audio)

  Megtekintés 14,456,101

ArianaGrandeVevo

4 hónapja

The official audio “off the table” ft. The Weeknd by Ariana Grande. Listen & download Positions (the album) here: arianagrande.lnk.to/positions
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
arianagrande
arianagrande
arianagrande
Official “off the table featuring The Weeknd” Lyrics:
Will I ever love the same way again?
Will I ever love somebody like the way I did you?
Never thought you’d be so damn hard to replace
I swear it don’t need to be this way
If I cant have you, is love completely off the table?
Do I sit this one out and wait for the next life?
Am I too cold, am I not nice?
Might not be quite yet healed already
Should I be going too steady
But I just wanna know is love completely off the table
Will you be there?
Can I still love you? (can I, can I?)
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (too steady)
Just wanna know is love completely off the table
I’ll wait for you, even though it always feels like I’ll be number two
To someone you can’t hold anymore
If you let me in, I’m ready to give you what I couldn’t before
‘Cause I got you girl, let me help you through it
You’re trying to fill that void with a couple boys
I can see right through it
I’ll wait for you, even though it always feels like I’ll be number two
To someone you can’t hold anymore
If you let me in, I’m ready to give you what I couldn’t before
Cause I got you girl, let me help you through it
You’re trying to fill the void with a couple boys
I can see right through it

I can love you harder than I did before
Was in a dark place back then, I was toxic and then I was toxic to someone else
I was haunted by the hills, oh yeah
I couldn’t give you my all, but I will
If you let me in your arms
If you let me in your heart
I don’t think that love’s completely off the table
Will you be there? (Yes I will be there for ya)
Can I still love you? (can I, can I?)
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (too steady)
Just wanna know is love completely off the table
So can you hold me?
If I let you can you prove it to me?
‘Cause I need you to calm me down babe
Gotta get out of my head
Trying to be here from this bed
Just wanna know, just wanna know know know babe
Can you touch it like you believe in it, baby?
Let me think you never gonna leave on me, baby
‘Cause I aint her and you aint him thankfully
But it’s gon be hard to let someone else in again babe
Will you be there? (I’ll still wait, I’ll still wait for ya baby)
Can I still love you?
Not yet healed already (not ready)
Should I be going too steady (no, no, no)
Just wanna know is love completely off the table
I swear, I swear
I will wait for yah whenever you need

#ArianaGrande #TheWeeknd #positions #offthetable #lyrics
Music video by Ariana Grande, The Weeknd performing off the table (Audio). © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/4lWtcv

Megjegyzés
TIANA LOUSIANA
TIANA LOUSIANA 3 órája
I wonder which next song from Positions will be Ari's next single?!!
Romeil J
Romeil J 15 órája
🖤
Rhiannon Doe
Rhiannon Doe 18 órája
I LOVE THIS SONGGGG (also who told ari she was cold and not nice? i think that was probably a lyric they made up, at least i hope)
Spencer Atlanta
Spencer Atlanta Napja
Ariana and The Weeknd are To R&B what Dababy and Meghan are to Hip Hop
Mr Yes
Mr Yes Napja
this song feat. charlie puth would be great
O_O Kimbrly_tn
O_O Kimbrly_tn Napja
Omg! This is so fcking good ngl😭💕 Edit:I mean the vibe, the beat everything! 'PERFECT'
Cristian Daniel
Cristian Daniel 2 napja
i can’t believe i use to skip this song!!!!! 😭😭😭😭
Bianca Gouveia
Bianca Gouveia 2 napja
Eu só consigo lembrar do hino deles Love Me Harder nostalgiaaaa 🤧❤️
Valerie Louis tomlinson bestie
Valerie Louis tomlinson bestie 2 napja
BEST COLLAB
Spencer Pinque
Spencer Pinque 2 napja
*The Weeknd thinking he's done with Ariana Grande after Love Me Harder* Well... that's completely "off the table" :/
Esat Kemal kurt
Esat Kemal kurt 2 napja
Ariana, duygularıma tercümansın. Bu şarkının sözlerinin türkçesini biliyorsa sevdiğim kız, bugün tam 1 yıl oluyordu hoşlandığı ilk günden bu yana 26.02.2020 . Dün story atmıştın bu şarkıyı. Aşk masadan kalkmadı. Eğer sarıl dersen...🖤
EvelynFox
EvelynFox 3 napja
This and The Weekend by SZA
Monse Cortez
Monse Cortez 3 napja
This is so flipping good I-
S
S 3 napja
I love your music so much 😍😍😍😍
Μυρτώ Πρέντζα
Μυρτώ Πρέντζα 3 napja
we didn't even sneeze and they blessed us for good
Shiena Andrea Tubelliza
Shiena Andrea Tubelliza 4 napja
"I could love you harder than I did before" I seeeeeeeee. Dang! I see how this somehwat connected to love me harder, w/ The Weekend, again. This time. OMGGGGG. 🤯🤧💗
Leah Mar Ducan
Leah Mar Ducan 4 napja
Iloveyouuu Ari❤️❤️❤️❤️
Meribel Sillasoo
Meribel Sillasoo 4 napja
im in 2021 veb
Its me
Its me 4 napja
Ariana: *Singing* Me: Singing as the background voice
Yashashree Malla
Yashashree Malla 4 napja
1:45 I can love you harder Nostalgia, what a funny feelin'
Davne Nuñez
Davne Nuñez 4 napja
TE AMOOOOOOOOO
Strawberry Grande
Strawberry Grande 4 napja
Song we need a music video of: Off the table POV Just like magic Honeymoon avenue (not sure if there is one)
20_032_Rossa Renintan Aqsadyah Garini
20_032_Rossa Renintan Aqsadyah Garini 5 napja
Lyrics: Will I ever love the same way again? (Way again) Will I ever love somebody like the way I did you? Never thought you'd be so damn hard to replace I swear I don't mean to be this way If I can't have you, is love completely off the table? Do I sit this one out and wait for the next life? (Next life) Am I too cold? Am I not nice? Might not be quite yet healed or ready Should I be goin' too steady? (Too steady) But I just wanna know is love complеtely off the table? Will you bе there? (Will you be there?) Can I still love you? (Can I, can I, babe?) Not yet healed or ready (not ready) Shouldn't be goin' too steady (too steady) Just wanna know is love completely off the table? I'll wait for you Even though it always feels like I'll be number two To someone you can't hold anymore If you let me in, I'm ready to give you what I couldn't before 'Cause I got you, girl, let me help you through it You're trying to fill the void with a couple boys I can see right through it (You can see right through it) I can you love you harder than I did before Was in a dark place back then I was toxic, then I was toxic to someone else I was haunted by the hills (oh yeah, yeah) I couldn't give you my all, but I will If you let me in your arms (your arms) If you let me in your heart I don't think that love's completely off the table Will you be there? (Yes, I will be there for you) Can I still love you? (Yes, I been hurt before, before) Not yet healed or ready (not ready) Shouldn't be goin' too steady (too steady, no, no) Just wanna know is love completely off the table? So can you hold me? If I let you, can you prove it to me? (Oh, no-no, no) 'Cause I need you to calm me down, babe Gotta get out of my head (oh, woah) Tryna be healed from this pain (oh) Just wanna know, just wanna know, can you, baby? (Hey) Can you touch it like you believe in it, baby? (oh, hey) Do you think you never gonna leave on me, baby? 'Cause I ain't her and you ain't him, thankfully (baby, don't leave) But it's gon' be hard to let someone else in again (woah) Baby, baby (Woo-hoo) Will you be there? (Will you be there? I'll still wait) Can I still love you? Not yet healed or ready (ooh, not ready) Shouldn't be goin' too steady (no, no, ooh) Just wanna know is love completely off the table, baby? I swear, I swear I will wait for you, whenever you need Ooh, ooh.
Claire Anderson
Claire Anderson 5 napja
Ari: will I ever love the same way again me: 🥴
leo
leo 5 napja
i really wish that words moving
POSITIONS
POSITIONS 5 napja
we need a live performance of this PLS 😭
himi
himi 5 napja
3:18
I Am Shadyoshay *
I Am Shadyoshay * 5 napja
2/23/21 very very beautiful and sexxxc song
yuhgirl chelchel
yuhgirl chelchel 5 napja
I love this song so much...it’s like one of those songs you just vibe to like Mac Miller’s Good News.
Zara's Advice!
Zara's Advice! 5 napja
The question I ask my self every day: "Am I cold am I not nice" hit different tho~
Zara's Advice!
Zara's Advice! 5 napja
Also the only people that dislike are the people who wants the music video duh~
Bearly Dementor
Bearly Dementor 5 napja
This is my fav song in Positions Album😍‼️ everything so perfect 😍‼️❤️
Zavache Maria
Zavache Maria 6 napja
Off Dumnezeule ce artiști ce muzicieni ce forță de intrepertare
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
José Gouveia
José Gouveia 6 napja
💖
Kate O'Toole
Kate O'Toole 6 napja
The power this song holds.
Kate O'Toole
Kate O'Toole 6 napja
THIS NEEDS A MUSIC VIDEO ASAP
Kate O'Toole
Kate O'Toole 6 napja
underrated masterpiece.
Amz Mac
Amz Mac 6 napja
Hear me out: ariana and the weeknd 80s song 😍
Martin Mark
Martin Mark 6 napja
YESSSSSS BUT I JUST NEED A WHOLE ALBUM OF JUST HER AND MR WEAK LMFAOOOOOO
DISHA PAWAR
DISHA PAWAR 6 napja
Omg the 1st para hits me we need a music video for this
Addison Steens
Addison Steens 6 napja
Them reunited again ✨Just amazing✨
Barb Storandt
Barb Storandt 6 napja
ily ari! who else noticed weekend was spelled wrong lol! follow my tt fp @clvdy.Ari 😃✋
With me: Let's talk
With me: Let's talk 5 napja
That's because his name isn't Weekend its Weeknd, look it up!
Juan3013 JuegosRandom
Juan3013 JuegosRandom 6 napja
The artist is called the weeknd-
With me: Let's talk
With me: Let's talk 6 napja
If you are the 4.4K who put a thumbs down on this video this message is directed to you, What is wrong with you!
Laura Reyes
Laura Reyes 6 napja
love me harder 2.0
Guilherme Oliveira de Morais
Guilherme Oliveira de Morais 6 napja
I need a mv
Ariana Grande
Ariana Grande 6 napja
I hated this song when I first heard it but I’m kinda liking it know
Fox Booster
Fox Booster 6 napja
#ArianaGrande #4Millions #Views #HUpost
glossy boca
glossy boca 6 napja
A masterpiece... Ari and Abel is always a perfect match
suria syahin
suria syahin 7 napja
this song is so underrated
Viviana Paulino
Viviana Paulino 7 napja
I'm in love with this masterpiece
Tamia Young
Tamia Young 7 napja
Please make a music video for this!!!
anonym
anonym 7 napja
love me harder is better (my option) 💕
this dude
this dude 7 napja
Opinion*
broke pal
broke pal 7 napja
love me harder walked so off the table could run
lidette711
lidette711 7 napja
Ariana and Abel are creative soulmates. Love Me Harder is one of my favorite songs, and now we have this. ❤️
Ashley Aron
Ashley Aron 8 napja
2014:Love me harder 2020:off the table
Roger Alejandro
Roger Alejandro 8 napja
pa cuando el live de off the table?
HARU M
HARU M 8 napja
Love this music and voice and lyrics⚡⚡
With me: Let's talk
With me: Let's talk 8 napja
VIBES!!
Gisele Souza da Silva
Gisele Souza da Silva 8 napja
🥇 hupost.info/chat/a4iI14JvaLqvaLQ/vide
Safire Selassie
Safire Selassie 9 napja
In love with this song
Safire Selassie
Safire Selassie 9 napja
Her best album 😍
Nickolas Brooks
Nickolas Brooks 9 napja
So join the club
Nickolas Brooks
Nickolas Brooks 9 napja
Yeah, well I'm #3 and who knows with you, at least #2 D
just fm
just fm 9 napja
I still get chills from these powerful vocals
just fm
just fm 9 napja
This song is so painful but heals so much!!
just fm
just fm 9 napja
My baby Grande found real love🤧
rebecca Saiz
rebecca Saiz 9 napja
Omg this is so good 😊
Paula Gomes
Paula Gomes 9 napja
hupost.info/chat/a4iI14JvaLqvaLQ/vide hupost.info/chat/a4iI14JvaLqvaLQ/vide
B P21
B P21 9 napja
I don't know but I feel like Abel and ari talk about their relationship in the past..
Daily Cup of Tae
Daily Cup of Tae 9 napja
Ariana: "If you want to keep me, you gotta love me harder" Weeknd: "I can love you harder than i did before"
Megan Masters
Megan Masters 9 napja
Um......Who and I mean WHO!!! Disliked this song???? Like what the HECK Is wrong with YOU!!??
Dario rubi
Dario rubi 9 napja
I miss Mac too
Theus Zzz
Theus Zzz 9 napja
Ariana: Love Me Harder was a great hit. Let's do again. The Weeknd: I'll be there for ya! Then, we got off the table. 😍
Raghad The26.
Raghad The26. 10 napja
I never bored with this song. I love how harmonious their voices are, and that's beautiful. I love this song so much🦋✨❤️❤️❤️❤️🥺
Steven Gomez
Steven Gomez 10 napja
Please help make the music video possible. I'm waiting for the *red suit* to invade radio stations.
Cat Blue
Cat Blue 10 napja
ARIANA, If your salary is more than 60 million dollars, WHY don't you donate to poor people or why don't you help the environment? Why don't you donate to the animals of the world? Because you prefer to spend your money on garbage. rings of miles and millions of dollars You and the rest of the singers suck
sipping tea
sipping tea 6 napja
They can spend THEIR money on what they want. Why are acting like she’s spending your money 💀, also she is helping the environment 🤗
no one
no one 10 napja
Ariana Grande is doing her part to help out with coronavirus relief after ... Now Ariana has gone one step further, encouraging fans to donate too... and she even made the stuck with u video as a fundraiser do think before writing shit
OWEN Konzou
OWEN Konzou 10 napja
The Weeknd is Ariana 's boyfriend in the music.
Lucie Guinand
Lucie Guinand 10 napja
WE NEED A FUCKING LIIIIVE OMGG
Judith Lara barón
Judith Lara barón 10 napja
One of the BEST OF THE ALBUM cant stop hearing It!!
Andrei Cruz
Andrei Cruz 11 napja
The weeknd meant that
María Lizarazo
María Lizarazo 11 napja
AMOOOOOOO
no one
no one 11 napja
2:42 i honestly thought she said cause i need you to comment down
dna.13__
dna.13__ 11 napja
Deluxe edition tomorrow y’all
Eren Yeager
Eren Yeager 11 napja
I wonder when Ariana is going to sing at the super bowl like I’m praying she sings at the super bowl for next year
Paula Gomes
Paula Gomes 11 napja
💗👇 hupost.info/chat/eX99vGycnKNqiKg/vide
Ariana Grande - safety net (audio) ft. Ty Dolla $ign
03:30
Ariana Grande - pov (audio)
03:23
Ariana Grande
Megtekintés 45 M
YOUTUBEREK & INFLUENCEREK VS. ILLEMTAN
17:04
Szerinted?
Megtekintés 45 E
Drivers Struggle to Control Vehicles on Icy Austin Roads
1:23
Storyful Rights Management
Megtekintés 121 E
34+35
02:54
Ariana Grande
Megtekintés 26 M
Ariana Grande - ghostin (Audio)
04:33
Ariana Grande
Megtekintés 25 M
motive
02:48
Ariana Grande
Megtekintés 1,5 M
The Weeknd - Call Out My Name (Official Video)
03:59
nasty
03:21
Ariana Grande
Megtekintés 1,9 M
Ariana Grande - obvious (audio)
02:28
Ariana Grande
Megtekintés 7 M
underrated ariana grande songs playlist
57:45
YOUTUBEREK & INFLUENCEREK VS. ILLEMTAN
17:04
Szerinted?
Megtekintés 45 E
Drivers Struggle to Control Vehicles on Icy Austin Roads
1:23
Storyful Rights Management
Megtekintés 121 E
Maluma - Peligrosa (Official Video)
3:44
MalumaVEVO
Megtekintés 10 M
Sabrina Carpenter - Skin
3:01
SabrinaCarpenterVEVO
Megtekintés 13 M
[MV]THE BOYZ(더보이즈)_Breaking Dawn
3:24
Péter Szabó Szilvia - Tűréshatár (Official Music Video)
3:44
Péter Szabó Szilvia // NOX Official
Megtekintés 88 E
kostromin - Моя голова винтом
2:30